Wymiana & Zwroty

Mamy nadzieję, że otrzymane zamówienie sprawi Ci radość i spełni Twoje oczekiwania. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu chciałabyś zwrócić zamówione produkty, zaloguj się TUTAJ, wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz poniżej.

ZWROTY

Koszt związany z odesłaniem zamówienia jest po stronie klienta. Możesz odesłać produkty za pośrednictwem preferowanej firmy kurierskiej lub skorzystać z naszego kuriera DHL. Prosimy nie wysyłać zwrotów za pośrednictwem listów poleconych.

Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z naszego kuriera DHL, kwotę zwrotu pomniejszymy o koszt transportu zwrotnego DHL - 16,00 zł.

Aby zwrócić wybrane produkty z zamówienia:

1. ​Kliknij TUTAJ aby się zalogować i zarejestrować zwrot wybranych produktów.

2. Po zarejestrowaniu zwrotu w systemie, otrzymasz mail z dokładną instrukcją, adresem zwrotu oraz Numerem RA (do uzupełnienia na dokumencie załączonym do zamówienia)

3. Możesz odesłać produkty za pośrednictwem preferowanej firmy kurierskiej lub skorzystać z naszego kuriera DHL (16.00 PLN).

4. Jeśli zdecydujesz się odesłać paczkę we własnym zakresie, prosimy o przesłanie mailem numeru do śledzenia przesyłki. Prosimy nie wysyłać zwrotów za pomocą Poczty Polskiej/listów poleconych.

5. Jak tylko paczka do nas dotrze i zostanie zweryfikowana, wyślemy wiadomość potwierdzającą przyjęcie zwrotu. Środki zostają zwrócone na konto klienta do 14 dni od otrzymania zwrotu.

6. Aby upewnić się, że Twój zwrot będzie zaakceptowany oraz aby przyspieszyć proces zwrotu prosimy:

Zwróć produkty w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Zwróć produkty nienoszone, z metkami, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu, firmowe opakowanie stanowi część produktu.

Zwróć cały produkt - jeśli kupiłaś jeden z naszych zestawów prezentowych, konieczny jest zwrot całości zestawu (jeśli chcesz zwrócić część zestawu, prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie).

Do przesyłki dołącz oryginalny dokument potwierdzający zamowienie/"Order Confirmation" (lub wydrukowane potwierdzenie zamówienia) z wypełnionym Numerem RA otrzymanym w mailu.

Ograniczenia dot. zwrotów

Nie akceptujemy zwrotów produktów ze śladami noszenia.


Zwroty nie są dostępne dla kart podarunkowych.


Ze względów higienicznych, nie przyjmujemy zwrotów pokrowców, bielizny, strojów kąpielowych, smoczków, butelek - jeśli były używane.


Francis & Henry nie przyjmuje zwrotów ani reklamacji produktów, które były kupione w innych sklepach niż nasz sklep online.

WYMIANY

Ze względów logistycznych, nie oferujemy obecnie opcji wymiany towaru. Prosimy o złożenie nowego zamówienia przez stronę i odesłanie oryginalnego zamówienia jako zwrot według instrukcji powyżej.

REKLAMACJE

Francis & Henry to marka, która powstała by ułatwić życie Mamom i umilić im ten szczególny czas, jesteśmy dumne zarówno z jakości jak i funkcjonalności oferowanych przez nas wzorów.Jeśli otrzymałaś wadliwy produkt, prosimy o kontakt mailowy, wyślemy nowy lub zorganizujemy zwrot: customercare@francisandhenry.com