Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FRANCIS & HENRY

Poniżej znajdziesz regulamin sklepu internetowego Francis & Henry, w którym zostały zawarte informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, formach dostawy i płatnościach dostępnych w sklepie internetowym, procedurze odstąpienia od umowy czy też postępowaniu reklamacyjnym i wysyłce newslettera. 

Sklep należy do spółki Francis & Henry spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, Aleja Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, KRS: 0000983402, NIP: 5252917137, REGON: 522660979.

(POWYŻSZY ADRES NIE JEST ADRESEM DO ZWROTÓW.)

Możesz się z nami skontaktować pod numerem telefonu 533 054 126 lub w każdej chwili wysyłając wiadomość e-mail na poniższe adresy, w zależności od rodzaju sprawy:

(a) Customer Care: customercare@francisandhenry.com

(b) Wholesale: wholesale@francisandhenry.com

(c) Inne: contact@francisandhenry.com 

Życzymy udanych zakupów!

Zespół sklepu

§ 1 DEFINICJE

1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu, w tym w szczególności dokonująca
zakupu Produktów;

2. Konsument – Klient będący osobą
fizyczną lub Konsumentem-Przedsiębiorcą, który zawiera ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, tj. konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego;

3. Konsument-Przedsiębiorca – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, do której stosuje się, w zakresie przewidzianym przepisami prawa powszechnego, przepisy dotyczące konsumentów;

4. Konto - usługa zabezpieczona loginem i hasłem, która umożliwia Klientowi korzystanie z dodatkowych funkcjonalności
Sklepu;

5. Koszyk - funkcjonalność Sklepu, która umożliwia wyświetlenie wybranych przez Klienta Produktów do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych Zamówienia takich jak: liczba Produktów,
adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności;

6. Kupujący - (i) osoba fizyczna, w tym Konsument, która posiada zdolność do czynności prawnych i/lub skończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18
roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, a także (ii) osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która korzysta lub zamierza korzystać ze Sklepu;

7. Newsletter - usługa umożliwiająca
otrzymywanie przez Klientów, którzy wyrazili na to chęć, informacji na temat Produktów, akcji marketingowych i promocyjnych oferowanych przez Sklep;

8. Operator płatności - zewnętrzny w stosunku do Sprzedawcy podmiot pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą;

9. Pickpack - firma kurierska PickPack S.A. wraz ze wszystkimi podmiotami powiązanymi i współpracującymi;

10. Produkt (towar) – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą,
za zapłatą ceny;

11. Promocje - szczególne warunki sprzedaży uregulowane
na zasadach wyrażonych w ramach Sklepu, proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych, takie jak na przykład obniżenie ceny lub obniżenie kosztów wysyłki.

12. PRE-ORDER - Produkt nowej kolekcji, który nie został jeszcze dostarczony do Sprzedawcy; 

13. Regulamin - niniejszy regulamin
Sklepu, dostępny pod adresem: https://francisandhenry.pl/pages/regulamin-sklepu określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz
zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;

14. Sklep - sklep internetowy dostępny pod adresem: www.francisandhenry.pl prowadzony przez Sprzedawcę;

15. Sprzedawca - spółka Francis &
Henry spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, pod adresem Aleja Jana Pawła II 22, 00-133, Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS: 0000983402, NIP: 5252917137, REGON: 522660979;

16. DHL - firma kurierska DHL Parcel Polska Sp. z o.o. wraz ze wszystkimi podmiotami powiązanymi i współpracującymi.

17. Treści – elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Produktach, zdjęcia Produktów, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Sklepu przez odpowiednio Sprzedawcę, kontrahentów Sprzedawcy, Klienta albo inną osobę korzystającą ze Sklepu.

18. Nielegalne Treści – informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do określonego działania, nie są zgodne z powszechnie obowiązującym prawem lub Regulaminem. Nielegalnymi Treściami mogą być w szczególności:

a) Treści naruszające prawa autorskie;

b) Treści dyskryminujące, obraźliwe, wulgarne, nawołujące do nienawiści lub w inny sposób naruszające dobra osobiste;

c) prezentacje Produktów i informacji o nich, które nie spełniają określonych wymogów prawnych lub naruszają prawa innych podmiotów.

19. DSA (akt o usługach cyfrowych) – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), Dz.U.UE.L.2022.277 z dnia 27.10.2022 r., s. 1–102).

20. Zestaw – dwa lub więcej przedmiotów stanowiących jeden samodzielny Produkt (pakiet, set).

21. Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

22. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.

23. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkty, co do których Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży.

24. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktów za zapłatą ceny
powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki
określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana
pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na
odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w
niniejszym Regulaminie. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Produkt, jego
główne cechy, cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki.

§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin określa szczegółowe zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących. 

2. Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem i polityką prywatności przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu.

3. Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Sklepu, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu.

4. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.

5. Wszystkie ceny Produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto. Podane ceny nie obejmują kosztów dostawy Produktów (koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia towarów do Klienta). Całkowity koszt Zamówienia (tj. cena Produktu wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w Koszyku przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.

6. Sklep dba o prawa Konsumenta. Konsument nie może zrzec
się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta.
Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani
ograniczać jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy
bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości
należy tłumaczyć na korzyść Konsumenta. W przypadku ewentualnej
niezamierzonej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi
przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i Sprzedawca je stosuje.

§ 3 RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną w postaci:

(a)prowadzenia Konta, w przypadku jego rejestracji;

(b)umożliwienia złożenia zamówienia; złożenie zamówienia jest możliwe bez konieczności założenia Konta w Sklepie;

(c)umożliwienia korzystania z usługi Koszyka;

(d)umożliwienia składania oświadczeń o odstąpieniu od umowy;

(e)realizowania zwrotów i reklamacji; 

(f)wysyłki Newslettera.

2. Dodatkowo Sprzedawca  świadczy na rzecz Kupujących, którzy utworzyli Konto, następujące usługi:

(a)przechowywanie i udostępnianie Kupującemu za pośrednictwem Konta historii zamówień;

(b)umożliwienie zmiany danych Kupującego w ramach Konta;

(c)umożliwienie zarządzania wyrażonymi zgodami na przetwarzanie danych osobowych.

3. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając Konto.

4. Umowę o prowadzenie Konta w Sklepie może również wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym Sprzedawca, jeżeli Kupujący korzysta ze Sklepu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem, a w szczególności, gdy Kupujący:

(a)korzysta ze Sklepu w sposób zaburzający funkcjonowanie Sklepu;

(b)korzysta ze Sklepu w sposób utrudniający korzystanie ze Sklepu innym Klientom;

(c)podał przy rejestracji Konta nieprawdziwe dane osobowe. 

5. Usługi świadczone drogą elektroniczną na rzecz Kupującego są bezpłatne. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu. 

§ 4 WYMAGANIA TECHNICZNE

1. Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez urządzenie Kupującego. Wystarczające są:

(a)dostęp do Internetu; 

(b)standardowy system operacyjny;

(c)przeglądarka internetowa, która akceptuje pliki typu cookies i ma włączoną obsługę Javascript; zalecamy zainstalowanie najnowszej wersji przeglądarki internetowej;  

(d)posiadanie aktywnego adresu e-mail.

2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.

3. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.

§ 5 NEWSLETTER

1. Poprzez stronę Sklepu istnieje możliwość zapisania się do Newslettera w celu otrzymywania na swój adres e-mail informacji na temat Produktów, akcji marketingowych i promocyjnych oferowanych przez Sklep.

2. Zapis do Newslettera wymaga posiadania aktywnego adresu e-mail i jego podania w formularzu zapisu do Newslettera.

3. W celu zapisania się do Newslettera konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu i polityki prywatności.

4. Zapis do Newslettera należy potwierdzić klikając w służący do tego link zawarty w wiadomości e-mail.

5. Usługa Newslettera świadczona jest przez czas nieoznaczony.

6. Z otrzymywania Newslettera można w każdej chwili zrezygnować, klikając w służący do tego link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.

§ 6 zamówienia

1. Kupujący może złożyć Zamówienie jako zarejestrowany
Klient albo jako gość.

2. Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada Konto w Sklepie. Kupujący może założyć Konto w Sklepie w trakcie składania Zamówienia.

3. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie należy podjąć następujące kroki:

(a) wybrać Produkt lub Produkty będące przedmiotem Zamówienia
poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” – przy niektórych Produktach dodanie do Koszyka może wymagać uprzedniego wyboru wariantu;

(b) przejść do widoku Koszyka;

(c) zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować – Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i
rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia Zamówienia;

(d) wypełnić formularz Zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji Zamówienia;

(e) kliknąć w przycisk „Zamawiam” lub „Opłać Zamówienie”.

4. Po kliknięciu w przycisk „Zamawiam” lub „Opłać Zamówienie” Kupujący zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną celem dokonania płatności za Zamówienie. Po dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia Zamówienia. Z tą chwilą Umowę Sprzedaży Produktów objętych Zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.

5. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę, koszty przesyłki oraz ewentualnie inne koszty wybranych przez Kupującego fakultatywnych płatnych usług. Całkowity koszt Zamówienia (tj. cena produktu wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w Koszyku przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.

6. Złożenie Zamówienia oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie faktur, rachunków, faktur korygujących i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail.

7. Z każdym Zamówieniem wysyłany jest rachunek lub faktura VAT, jeżeli podczas składania Zamówienia został podany numer NIP. Jeśli żaden z tych dokumentów nie jest dołączony, prosimy o powiadomienie nas, abyśmy mogli go ponownie wysłać.

8. W formularzu Zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe
dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych
osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia
w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą
uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku
Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną
o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo
wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości
podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie
kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu
kontaktu przez Kupującego.

9. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu Zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie
zgodnie z ust. 8 powyżej.

10. Zamówienia są realizowane zwykle w terminie 2 dni roboczych od daty potwierdzenia Zamówienia, za wyjątkiem Zamówień PRE-ORDER dla
których przewidywany czas realizacji Zamówienia uzależniony jest od terminu
dostarczenia Produktu do Sprzedawcy oraz wskazany jest w karcie Produktu w
Sklepie. Na łączny termin dostawy zamówionego Produktu składa się:

(a) czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę (1 dzień roboczy od daty potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę) oraz

(b) czas doręczania Produktu przez firmę kurierską; czas realizacji wysyłki przez firmę kurierską jest wskazywany na etapie składania Zamówienia i jest zależny od rodzaju zamawianego Produktu, miejsca dostawy oraz od terminów danej firmy kurierskiej.

11. W razie wystąpienia przyczyn uniemożliwiających dostarczenie Zamówienia zgodnie z zaplanowanym terminem dostawy, Kupujący zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. Kupującemu przysługuje wówczas prawo wyboru kontynuacji realizacji Zamówienia z wydłużonym terminem
dostawy lub rezygnacji z Zamówienia. W przypadkach, gdy Kupujący uzna, że
dostawa opóźnia się w taki sposób, że nie chce już realizować Zamówienia,
otrzyma pełny zwrot pieniędzy. 

12. W przypadkach, o których mowa w ust. 11 powyżej,
jeżeli Zamówienie jest opóźnione, ale zostało już wysłane, Klient jest
zobowiązany do odebrania Zamówienia i zwrócenia go do Sprzedawcy, który pokryje
również koszty zwrotu. Powody opóźnienia mogą obejmować np. tymczasową
niedostępność Produktu lub inne nieprzewidziane okoliczności.

13. Więcej szczegółów dotyczących wysyłki znajduje się tutaj.

14. W Przypadku, gdy Klient Zamówi Produkt lub Produkty,
które będą widoczne w Sklepie, ale w wyniku błędu systemu nie będą dostępne,
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni zwróci Klientowi
wykonane przez niego płatności, w odniesieniu do niedostępnych Produktów. 

§ 7 METODY płatności

1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody
płatności:

(a) płatności elektroniczne (np. Przelewy24, PayPal);

(b) płatności kartą płatniczą;

2. W przypadku, gdy Klientowi nie uda się zrealizować
płatności, Klient powinien wykorzystać link w mailu dotyczącym Zamówienia do
ponownego przystąpienia do płatności. W przypadku jego nieotrzymania lub
problemów z jego uruchomieniem, prosimy o kontakt poprzez adres e-mail: customercare@francisandhenry.com

3. Niedokonanie płatności w ciągu 3 dni roboczych od
złożenia Zamówienia, spowoduje niemożliwość realizacji Zamówienia złożonego
przez Kupującego oraz jego anulowanie. 

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od
transakcji w przypadku podania błędnych danych osobowych lub niedostępności
Produktu. W takim przypadku wpłacone przez Klienta pieniądze zostaną
zwrócone. 

5. W przypadku, gdy dany Produkt został wycofany z
produkcji Sprzedawca poinformuje Klienta o zamienniku lub Produktach
równoważnych, jeśli będą dostępne.

§ 8 dostawa

1. Dostawy Produktów realizowane są we współpracy z firmą
kurierską DHL lub PickPack. Koszt wysyłki zależy od wielkości paczki. Koszty wysyłki (dostawy) ponosi Kupujący.2. Termin dostawy wynika z regulaminów usług DHL, PickPack lub innych podmiotów odpowiedzialnych za dostawę Produktów.

3. W sytuacjach nadzwyczajnych termin dostawy może ulec
wydłużeniu, o czym Sprzedawca poinformuje Klienta (np. okres wyprzedaży, okres
świąteczny, nieprzewidziane okoliczności jak wybuch pandemii).

4. W przypadku wydłużenia okresu realizacji przygotowania
Zamówienia czy czasu doręczania Produktu, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość
kontaktu z Klientem w celu poinformowania go o przyczynie opóźnień oraz nowym,
planowanym terminie dostawy.

5. Odbierając przesyłkę z Produktem od kuriera, w miarę
możliwości, Klient powinien zweryfikować przy przewoźniku, czy Produkt został
dostarczony w całości, bez usterek. W przypadku zniszczenia Produktu przez
przewoźnika, należy spisać protokół szkody oraz poinformować o tym Sprzedawcę.

6. Podmioty odpowiedzialne za dostawę Produktów posiadają
własne regulacje co do sposobu realizacji usługi dostawy (w tym w zakresie
ewentualnych reklamacji dotyczących dostawy, czasu i sposobu zgłaszania
ewentualnych uszkodzeń przesyłki) – szczegółowe informacje w tym zakresie
znajdują się na stronach podmiotów realizujących dostawę. Prosimy o zapoznanie
się z tymi warunkami przed wyborem sposobu dostawy.

§ 9 produkty 

1. Sprzedawca oferuje w Sklepie sprzedaż pojedynczych sztuk Produktów lub Zestawów.

2. Po złożeniu Zamówienia zawierającego Zestaw nie ma możliwości jego podziału.

3. Sprzedawca ma prawo do dostosowania cen, włączenia dodatkowych kosztów i zmiany informacji o Produktach, takich jak na przykład zdjęcia czy opis Produktu, bez uprzedzenia.

4. Zdjęcia i opis odzwierciedlają Produkt w jak największym stopniu. Zdjęcia mogą się różnić w zależności od ustawień kolorów komputera. Wszystkie zdjęcia należy traktować wyłącznie jako ilustracje i nie gwarantują one prawidłowego wyglądu i właściwości.

5. Jeżeli opinie o Produktach publikowane za
pośrednictwem Sklepu, pochodzą od Konsumentów to Sprzedawca zapewnia, aby
pochodziły od osób, którzy rzeczywiście używały danego Produktu lub go kupiły.
Podejmuje w tym względzie uzasadnione i proporcjonalne kroki w celu sprawdzenia
czy opinie rzeczywiście pochodzą od takich Konsumentów, w szczególności
weryfikuje czy dana opinia pochodzi od osoby która rzeczywiście jest Klientem.

§ 10 promocje

1. Sklep może organizować promocje. W ramach promocji mogą być m.in.:

(a) promocje produktowe - polegające na obniżce ceny danego Produktu zgodnie z rabatem kwotowym lub procentowym, określonym każdorazowo na stronie Sklepu lub konkretnego Produktu;

(b) promocje wartościowe - polegające na obniżce ceny Koszyka zawierającego Produkty objęte promocją o rabat kwotowy lub procentowy
określony każdorazowo po dodaniu Produktów do Koszyka i spełnieniu
szczegółowych warunków promocji umieszczonych na stronie promocji;

(c) promocje ilościowe - polegające na przyznaniu Kupującemu rabatu kwotowego lub procentowego na najtańszy Produkt lub na wszystkie Produkty objęte promocją, pod warunkiem objęcia jednym Zamówieniem określonej liczby Produktów objętych promocją. Promocja obejmuje wszystkie Produkty znajdujące się na stronie promocji. Rabat zostanie naliczony automatycznie, po umieszczeniu w
Koszyku Produktów objętych promocją. W przypadku, gdy jedno Zamówienie obejmuje zarówno Produkty objęte promocją, jak i inne produkty z oferty Sklepu, rabat zostanie naliczony wyłącznie dla Produktów objętych promocją;

(d) promocja na koszty dostawy - procentowo lub kwotowo
obniżająca koszty dostawy po dodaniu do Koszyka Produktów spełniających
szczegółowe warunki promocji umieszczone na stronie promocji lub w Newsletterze;

(e) promocje gratisowe – polegające na przyznaniu
Kupującemu, po spełnieniu przez niego warunków, produktu gratisowego, który
jest przez Sprzedawcę dołączany do Zamówienia za darmo, bez konieczności
uiszczenia przez Klienta ceny za ten produkt gratisowy. Podczas składania jednego
Zamówienia, Kupujący może otrzymać nie więcej niż jedną sztukę produktu
gratisowego. Chęć otrzymania gratisu Klient okazuje poprzez zaznaczenie
odpowiedniego pola podczas realizacji zamówienia. Produkty gratisowe wyłączone
są z rękojmi za wady.

2. Promocje, o których mowa w ust. 1 powyżej, mogą być
wprowadzone, m.in.: na określony czas, do wyczerpania zapasu Produktów
promocyjnych lub do odwołania. Jeżeli w warunkach promocji zastrzeżono
ograniczoną pulę Produktów objętych promocją, promocja obowiązuje do czasu
wyczerpania puli takich Produktów.

3. Promocje obowiązujące w Sklepie nie łączą się, o ile postanowienia promocji wyraźnie nie stanowią inaczej.

4. Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania Zamówienia. 

5. Kody nie łączą się z innymi promocjami, rabatami i
ofertami specjalnymi. Aby zastosować zniżkę, należy wpisać kod promocyjny w
procesie Zamówienia. W tym samym czasie można zastosować tylko jeden kod. Jeden
kod można zastosować jednorazowo. 

6. Kody rabatowe nie podlegają zamianie na ich
równowartość w środkach pieniężnych. Kody rabatowe nie są środkami płatniczymi,
nie stanowią również instrumentów finansowych. Stanowią rabaty kwotowe lub
procentowe, udzielane przez Sprzedawcę. 

7. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży w zakresie
obejmującym zwrot jednego lub więcej Produktów objętych promocją, Sprzedawca
dokonuje weryfikacji, czy na skutek odstąpienia dana Umowa Sprzedaży spełniała
warunki promocyjne określone w ust. 1 powyżej. W przypadku, gdyby na skutek
odstąpienia, udzielenie Klientowi rabatu promocyjnego było niezasadne z punktu
widzenia zasad promocji, wówczas Klient traci prawo do wszelkich promocji
(rabatów, korzyści, produktów gratisowych, itd.), które zostały mu przyznane z
tytułu udziału w danej promocji, zaś kwota zwrotu środków uiszczonych za
Produkt zostaje pomniejszona o kwotę niezasadnie udzielonego rabatu
promocyjnego. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży lub zwrotu Produktu, Kupujący ma obowiązek zwrócić także produkt objęty promocją gratisową w stanie nienaruszonym.

8. W przypadku, gdy w skład Zamówienia wchodzą przedmioty
stanowiące Zestaw, rezygnacja Klienta z Zamówienia może dotyczyć wyłącznie
całego Zestawu, za wyjątkiem sytuacji indywidualnie uzgodnionych ze
Sprzedającym. Nie ma możliwości rezygnacji z pojedynczych przedmiotów
wchodzących w skład Zestawu, za wyjątkiem sytuacji w której Klient zobowiąże
się do zakupu danego przedmiotu w innym rozmiarze.

9. Promocje prowadzone są na zasadach określonych w
niniejszym Regulaminie. Organizatorem promocji jest każdorazowo Sprzedawca.
Promocje obowiązują wyłącznie w Sklepie. Niektóre promocje mogą być ograniczone
wyłącznie do Kupujących korzystających ze Sklepu z określonych lokalizacji lub
dokonujących Zamówienia do określonych lokalizacji. 

10. Reklamacje dotyczące promocji można składać w okresie
obowiązywania promocji oraz do 30 dni od zakończenia danej promocji. Reklamacje
można składać na adres e-mail: customercare@francisandhenry.com. Po wyczerpaniu
postępowania reklamacyjnego, Klient jest uprawniony do zwrócenia się do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu.

§ 11 Dane osobowe

1. Dane osobowe podawane przez Klientów w Sklepie (w tym
w procesie rejestracji Konta, w procesie składania Zamówienia bez rejestracji,
w procesie korzystania ze Sklepu i dokonywania zakupów w Sklepie), przetwarzane
są przez spółkę Francis & Henry spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z
siedzibą w Warszawie, pod adresem Aleja Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa,
wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego
przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000983402, NIP: 5252917137,
REGON: 522660979 („Administrator”).

2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest
dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z tych
usług świadczonych drogą elektroniczną przez Francis & Henry spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, które wymagają podania
danych osobowych.

3. Administrator przetwarza dane osobowe w celu
świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów
sprzedaży Produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie Internetowym, a w
przypadku wyrażenia przez Klienta zgody, o której mowa w § 5 Regulaminu,
również̇ w celu świadczenia usługi Newslettera.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych
osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą̨ być
poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się̨ na konto Klienta.

5. Szczegółowe zasady przetwarzania i ochrony danych
osobowych Klienta, a także wykorzystywania plików cookies określa Polityka
Prywatności, dostępna tutaj.

§ 12 prawo odstąpienia od umowy

1. Klient, będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego Produktu, odstąpić od Umowy Sprzedaży, bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Koszty
przesyłki zwrotnej w całości obciążają Konsumenta.

2. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży należy zarejestrować zwrot Produktu w Sklepie. W tym celu, należy postępować zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na stronie: https://francisandhenry.pl/pages/wymiana-i-zwroty. Po zarejestrowaniu zwrotu w Sklepie, Klient otrzyma maila z dokładną instrukcją, adresem zwrotu oraz numerem autoryzacji zwrotu (RA), który jest niezbędny do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu.

3. Po wykonaniu czynności, określonych w ust. 2 powyżej, Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres:

DTW Logistics Group Sp. z o.o.

Panattoni Park Warsaw West

ul. Sochaczewska 98C

05-870 Błonie

4. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży ma zastosowanie tylko w przypadku, gdy Produkt i jego oryginalne opakowanie mogą być zwrócone w takim samym stanie jak w momencie otrzymania. 

5. Jeżeli Konsument dokonał już płatności, ale chciałby anulować Zamówienie, powinien to zrobić przed wysyłką Produktów przez Sprzedawcę. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży przed wysyłką Produktów umożliwia uzyskanie pełnego zwrotu środków pomniejszonego o
ewentualne koszty obsługi transakcji płatniczych. 

6. Anulowanie Zamówienia po jego wysłaniu przez Sprzedawcę nie jest możliwe. Po odebraniu Zamówienia przez Kupującego Kupujący może odstąpić od Umowy Sprzedaży w ramach standardowej procedury, o której mowa w Regulaminie. Kupujący ponosi wówczas koszty związane z odesłaniem Produktów. 

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

8. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

(a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

(b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

(c) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na
nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i
uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od Umowy
Sprzedaży, i przyjął to do wiadomości, a Sklep przekazał konsumentowi
potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży; 

(d) w której przedmiotem są towary wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

(e) w której przedmiotem są zapieczętowane nagrania dźwiękowe, nagrania wizualne lub oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

9. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Klienta zwrotu Produktu, dokonać zwrotu wszystkich otrzymanych od Konsumenta płatności, włącznie z kosztami dostawy, z zastrzeżeniem, że Sprzedawca zwraca Konsumentowi koszty dostawy Produktów (tj. koszty przesyłki kurierskiej opłaconej przy składaniu Zamówienia) wyłącznie w przypadku, gdy Konsument dokonuje zwrotu
wszystkich Produktów objętych jednym Zamówieniem. W przypadku zwrotu tylko
części Produktów, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wyłącznie koszty zamówionych Produktów (bez kosztów dostawy Produktów). W celu uniknięcia wątpliwości uznaje się, że do zachowania terminu, o którym mowa powyżej, wystarczy obciążenie rachunku
Sprzedawcy przed jego upływem.

10. Sprzedawca nie dokonuje zwrotu:

(a) kosztów przesyłki kurierskiej opłaconej przy składaniu Zamówienia przewyższającej
koszty obejmujące najtańszy zwykły sposób dostawy Produktów;

(b) bezpośrednich kosztów zwrotu Produktów (koszty przesyłki zwrotnej w całości obciążają Konsumenta).

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku dokonania płatności przy użyciu karty płatniczej zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej, za pomocą której dokonano zapłaty.

§ 13 warunki reklamacjI

1. Po otrzymaniu przesyłki, Klient zobowiązany jest do
dokładnego sprawdzenia Produktów w celu weryfikacji, czy Produkty są prawidłowe
i nie są uszkodzone. Jeśli Klient otrzyma Produkt uszkodzony lub nie
odpowiadający Zamówieniu, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą w ciągu 48
godzin od otrzymania Produktu. 

2. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać do Sprzedawcy
poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: customercare@francisandhenry.com. W mailu zawierającym zgłoszenie reklamacji należy podać:
(a) numer Zamówienia; (b) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu
reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (c) żądanie
sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia
o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (d) dane kontaktowe
składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez
Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i
nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu
reklamacji.

3. Po zapoznaniu się z wiadomością przesłaną przez
Klienta, Sprzedawca niezwłocznie odezwie się do Klienta z instrukcją, w jaki
sposób dokonać zwrotu Produktu. Jeżeli reklamacja dotyczy Produktu zwykle
celowe jest jego dostarczenie Sprzedawcy, w celu umożliwienia Sprzedawcy
zbadania Produktu. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

4. Wszelkie koszty związane z odesłaniem wadliwego towaru
zwracane są Klientowi po otrzymaniu towaru i rozpatrzeniu reklamacji. W
przypadku, gdy zwracany Produkt nie posiada błędów lub wad, koszty ponosi
Konsument. 

5. Wadliwe Produkty zwracane do Sprzedawcy powinny być
traktowane tak, jakby były bez wad. We wszystkich rodzajach zwrotów niezwykle
ważne jest, aby Produkt był zapakowany w sposób uniemożliwiający jego
uszkodzenie podczas transportu. 

6. Klient jest uprawniony do dokonania reklamacji
zakupionego Produktu. Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Produktu z Umową
Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia Konsumentowi i ujawniony w
ciągu 2 lat od tej chwili.

7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak
zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w zakresie określonym w art. 43b ust. 2
lub 3 Ustawy o prawach konsumenta, jeśli Konsument został wyraźnie
poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową
Sprzedaży oraz najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży wyraźnie i odrębnie
zaakceptował jego cechy.

8. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może:

(a) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady Produktu. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od
wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla
Klienta;

(b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na Produkt wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej
proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z
wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od
umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna; z zastrzeżeniami i na
zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.

9. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda
naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany,
jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z Umową Sprzedaży w sposób wybrany
przez Konsumenta jest niemożliwe lub jest nadmiernie utrudnione. Jeżeli naprawa i wymiana Produktu są niemożliwe lub nadmiernie utrudnione, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z Umową Sprzedaży.

10. Sprzedawca dokona na swój koszt naprawy lub wymiany towaru w rozsądnym czasie od chwili, gdy Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o niezgodności towaru z Umową Sprzedaży.

11. W przypadku wymiany towaru, Klient ma prawo do wymiany wadliwego towaru na inny towar o tym samym modelu. Jeżeli towar danego modelu został wycofany z produkcji, Klient może otrzymać pełny zwrot pieniędzy.

12. Klient ma prawo do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w sytuacji, gdy:

(a) Sprzedawca odmówi doprowadzenia towaru do zgodności z Umową Sprzedaży;

(b) Sprzedawca nie doprowadzi towaru do zgodności z Umową Sprzedaży ;

(c) brak zgodności towaru z Umową Sprzedaży występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z Umową Sprzedaży;

(d) brak zgodności towaru z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego żądania naprawy lub wymiany towaru;

(e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

13. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o
obniżeniu ceny, kwoty należne wskutek skorzystania z tego prawa zostaną
zwrócone Klientowi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez
Sprzedawcę oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny. 

14. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o
odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, Klient zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić
Sprzedawcy Produkt. Wszelkie koszty związane ze zwrotem Produktu w
okolicznościach wskazanych w zdaniu poprzedzającym ponosi Sprzedawca.
Sprzedawca dokona zwrotu ceny zakupu w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.

15. Zwrot środków nastąpi przy wykorzystaniu takiego
samego sposobu zapłaty, jakiego Klient użył podczas dokonywania zapłaty za
Produkt, chyba że Klient wyraźnie wyrazi zgodę na inną metodę zwrotu środków. W
przypadku dokonania płatności przy użyciu karty płatniczej zwrot środków
nastąpi na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej, za pomocą której
dokonano zapłaty.

16. Użytkownik będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania Reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma
charakter dobrowolny. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach
oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,
organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona
konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

17. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

 

§ 14 odpowiedzialność

1. Jeżeli na piśmie nie postanowiono inaczej, Sprzedawca
jest odpowiedzialny wyłącznie za normalne następstwa swoich działań lub
zaniechań. 

2. Sprzedawca obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej
wyłącznie z niewykonania Umowy Sprzedaży lub nienależytego funkcjonowania
Sklepu, chyba że niewykonanie Umowy Sprzedaży lub nienależyte funkcjonowanie
Sklepu jest następstwem okoliczności, za które Sprzedawca odpowiedzialności nie
ponosi. Odpowiedzialność Sprzedawcy jest ograniczona do szkody rzeczywiście
poniesionej, nie obejmuje lucrum cessans

3. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności za
szkody, jeśli wykonanie Umowy Sprzedaży stało się niemożliwe, utrudnione lub
opóźnione przez siłę wyższą. W szczególności w wyniku wojny, klęski żywiołowej
lub stanu zagrożenia epidemiologicznego lub epidemii.

§ 15 usługi pośrednie

Do uzupełnienia

§ 16 PUNKT KONTAKTOWY

Do uzupełnienia

§ 17 prawo właściwe

1. Niniejszy Regulamin oraz umowy zawierane na jego
podstawie podlegają prawu polskiemu. W zakresie dozwolonym przez prawo, sądy
polskie mają wyłączną jurysdykcję dla wszelkich sporów wynikających z niniejszego Regulaminu oraz korzystania ze Sklepu.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu
cywilnego, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Ustawy o Prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa;

3. Kupujący każdorazowo korzystając ze Sklepu powinien zapoznać się z Regulaminem obowiązującym w danym czasie;

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z
ważnych powodów, w szczególności zmian przepisów prawa lub zmian
technologicznych. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy.

§ 18 postanowienia końcowe

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz
odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen Produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków Umów
Sprzedaży zawartych przed dokonaniem zmiany.

2. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sprzedawca,
co najmniej 14 dni przed wejściem w życie takiej zmiany, udostępni tekst jednolity Regulaminu za pomocą wiadomości, przesłanej na adres e-mail Klienta przypisany
do Konta, co Strony uznają za wprowadzenie informacji o zmianie do środka
komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Klient mógł zapoznać się z jej
treścią.

3.  Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14
dni od dnia wysłania informacji o zmianie Regulaminu. W przypadku Klienta
posiadającego Konto, ma on prawo do wypowiedzenia umowy o prowadzenie Konta
poprzez usunięcie Konta lub złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w
dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie Konta w
terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie Regulaminu.

4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 06.11.2024 r.

5. Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.

6. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz
potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej Umowy Sprzedaży
następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem
złożonego Zamówienia oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Produkt
specyfikacji Zamówienia oraz fiskalnego dowodu zakupu. Treść Umowy Sprzedaży
jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu.

7. Sprzedawca zapewnia środki techniczne i organizacyjne
odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych funkcjonalności
lub usług na podstawie Umowy o Świadczenie Usług. Korzystanie z Usług
Elektronicznych wiąże się z typowymi zagrożeniami dotyczącymi przekazywania
danych poprzez Internet, takimi jak ich rozpowszechnienie, utrata lub
uzyskiwanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione.

8. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie
pod następującym adresem https://francisandhenry.pl/pages/regulamin-sklepu, skąd Klienci mogą go w każdym czasie przeglądać, a także sporządzić jego wydruk.

REGULAMIN PDF

Regulamin sklepu internetowego Francis & Henry w formacie PDF dostępny do pobrania tutaj.